Vaken för tidigt =(

Skrivet 2011-07-10 Klockan 05:38:31

Jag har så svårt att somna om kvällarna nu förtiden... Hjärnan kan inte slappna av, det är väldigt jobbigt.
Idag vaknade sonen 4.50 =(  Och jag kommer vara ensam med honom och inte på hjälp förrens onsdag kväll. Jag låter nog bortskämd men jag är lite nervös för hur det ska gå.. Han ska inte vara något på dagis i veckan heller.
Fick pappan att ta honom över natten på onsdag i alla fall. Det är ju min enda chans till "semester". Ibland kan jag bli sååå irriterad på att det krävs så mycket av mig bara för att jag är mamma.
Jag vill bara få sova... Har sovit mindre än 5 timmar i natt.
Idag är tanken att vi ska äta hos mamma, hade glömt det men kom på det igår när jag inte kunde sova. Det tråkiga är bara att hon inte har någon barnstol och det är väldigt knöligt för mig att ta med våran på vagnen. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!