Varför tänker jag inte efter före!!!!!

Skrivet 2011-07-06 Klockan 17:44:29

Jag blir så ARG på mig själv ibland... Vi åt på max och när jag nästan ätit upp så kom jag på att förra gången tänkte jag att det skulle nog räcka med ett litet mål till mig. Får smakerna jag vill ha men i mindre mängder. MEN det kom jag ju inte ihåg när jag beställde *suckar*  Fattar inte varför jag sabbar för mig själv och varför det ska vara så JÄKLA svårt.
Vi gick till köpcentrumet och handlade. Tror det bara tog 15 min att gå dit idag. Hittade en leksaksbil till sonen och en till topp till mig, samma modell men annan färg bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!