Varm lördag

Skrivet 2011-07-02 Klockan 08:39:10

Igår blev det en del promenader. Först ner och göra lite ärenden och sen hem igen. Tog 20 min enkel väg. Sedan gick vi till köpcentrumet och det är ytterligare 20 min. Dock åkte vi bil hem med sonens pappa.. Kände av i benen då att jag gått en del och inte är van.

Mamma ska komma och äta mat idag. Men jag hade glömt att köpa tomat och ananas till salladen så det måste vi gå och köpa sen när affären öppnar kl 9. Det blir ingen nyttig mat direkt men väldigt god. Kycklingenchiladas som består av kycklingfilé, lök, creme fraisch och sambal olek och salt. Lägger detta i tortillabröd och rullar ihop. Strör lite ost ovanpå och så in i ugnen. Till dessa äter vi sallad (sallad, gurka, tomat och ananas).

Köpte godis igår och har kvar till idag. Det är helg och jag håller på att dra ner på godiset igen men det är viktigt att jag får äta lite gott på helgen.

Har regnat i natt, jag vaknade av det och fick dra igen fönstret lite för det lät så mycket. Men nu är solen framme igen så det blir nog en varm dag idag med *puh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!