Dagens siffror, vikt och mått

Skrivet 2011-06-10 Klockan 06:26:23

Vikt: 108.5kg
Förändring: +0,4kg
Totalt resultat: -12,5kg

 

Jag tog fram måttbandet idag oxå.
25/2 2011 hade jag dessa mått
Midja 134,5
Mage 145
Under byst 117

 

Idag hade jag:
Midja 129,4  (-5,1cm)
Mage 140,8  (-4,2cm)
Under byst 112  (-5cm)

 

Kul att se skillnad på måttbandet. Lite synd att jag inte har tagit fler mått från början bara.
Blev som jag misstänkte med vågen, att det skulle bli ett plus. Blev dock inte så mycket som tur var. Undrar bara hur pass det hade blivit om jag inte hade svullat i helgen. Men har lärt mig att inte svulla i den mängden mera. Sen visst kommer jag unna mig saker. Tror vikten går upp och ner även för folk som inte kämpar med vikten.

 

Sovit bättre, hade dock svårt att somna igår igen. Alla dessa tankar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!