F**N så lättlurad jag är

Skrivet 2011-06-01 Klockan 23:04:01

Nu är han blockad på msn. Jag skäms, att jag är så jävla dum i huvudet.. Att jag går på och tror på honom igen.
Han säger han är ledsen att han inte kan ge mig tiden jag behöver och att jag är en underbar tjej.
Hade han tyckt att jag var så underbar och verkligen velat vara med mig så hade han fixat tid, planerat och fixat det. Min situation och personlighet har inte ändrats, han visste vad han gav sig in på...
Samma sak som i vintras, om igen. Känner mig så grymt dum som gick på vad han sa... att han ville se vart livet förde oss. Se om det fanns en framtid för oss.
MEN om man aldrig kan ses barnfria och hitta på något typ dejt, ja då kan förhållandet inte gå framåt. Inte när det är vad jag vill och behöver. *suck*
Blev tyvärr ledsen, hade ju börjat släppa lite och tyckte om honom. Visade det sista gångerna vi sågs..
Men men, nu blev det så här. Vara ledsen o sörja o sen gå vidare.. Jag lyckades sist så jag lär lyckas nu med.
Men nu börjar jag undra om jag kommer träffa någon någonsin... Jag är ganska låst med son... barnfri sällan och kort tid.
Tur jag inte hade choklad hemma.. Skulle kunna utnyttja någon just nu men det vill jag inte. Det är inte snällt och det får mig inte att må bättre. Inte egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!