Går inget bra nu

Skrivet 2011-06-18 Klockan 06:27:27

Har jobbiga dagar... Har sommarlov nu och vet inte riktigt vad jag tycker om det. Skulle ha gått in till stan igår med det ösregnade.
Har även mensont men mensen har ine kommit igång. Idag gör det riktigt ont ! Den dröjer säkert bara för att jag går och väntar på den. Den har inte varit riktigt regelbunden sedan jag fick barn.
I förrgår gick vi till köpcentrumet, gick där ett bra tag och sedan hem.  Igår gick jag på stan i 1 timme (i onödan). Hade ont i mina vader igår kväll.
Jag har ätit godis de senaste dagarna.. Igår åt jag riktigt dåligt allmänt oxå. Har inte klarat av att stå emot begäret.
När jag vaknade idag så hade jag ont i ryggen... Trots att jag fick massage igår kväll. Hade väl legat konstigt eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!