Gick hem från skolan oxå!

Skrivet 2011-06-01 Klockan 17:26:30

En klasskamrat ville gå hem från skolan så de gjorde vi. Tog en glass på vägen... Men tror inte det ger bra resultat ändå. Gick alltså både till skolan i morse och nu hem.
Skapligt trött jag är. Skulle inte orka göra det när jag är ensam med sonen på kvällen. Bästa för mig är att gå på morgonen när jag inte behöver vara allert och ränna efter sonen sen.
Orkade inte laga mat så det blev kebab idag. Kebab i pitabröd. Ingen pomme eller läsk som jag brukar ta till. Framsteg! Har sällskap och han dricker cola.. men jag har inte druckit något.
Blir en dusch sen... nu lite slappning i soffan. Sonen blir passad ändå =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!