gråter

Skrivet 2011-06-13 Klockan 05:40:43

Sitter med tårarna i ögonen, har gråtit redan idag. Jag är en hemsk mamma som inte orkar med min son... han vaknade innan 4 idag och vägrade somna om. Jag har försökt med ALLT men han bara trotsar och bråkar.
Just nu skiter jag i allt känns de som. Hur ska jag klara av dagen???? Hur ska han orka med dagis? Jag vet verkligen inte..
Varför ska jag kämpa för något alls? Blir aldrig bättre... Jag orkar inte, kommer aldrig orka med trotset utan godis. När det var som jobbigast förra sommaren var det de som fick mig att gå runt.. Snacka om misslyckad jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!