Promenad idag med

Skrivet 2011-06-12 Klockan 17:49:36

Det var skönt att få lite sällskap och att komma iväg ut. Först fick barnen leka lite ute och sedan gick vi till köpcentrat. Tog en fika och sedan handlade. För att sen gå hem igen. Så de blev 2 promenader á 20 min styck.
Lite motion idag iaf, bra det. Fick prata av mig lite oxå, vi hade inte träffats på jättelänge.
Jag stod emot att köpa godis i affären iaf, dock blev det en muffins till fikat.

Nu har vi ätit kvällsmat. Ska låta sonen se klart på barnprogrammen och sedan är det nog läggdags för honom.  Min syrra frågade om jag hade träningsvärk efter tv-spelet igår men jag har inte kännt av något alls.
Tränade även lite "styrketräning" hemma igår kväll med. Fyllde upp ½ liters falskor med vatten och hade som hantlar. Hittade Blossoms träning för nybörjare på denna adressen http://svt.se/2.15856/1.236679/blossoms_nyborjartraning. Och jag är ju verkligen nybörjare...

Tipsade även min vän om detta med delade magmuskler, vad man kan göra om man vill och orkar. Hon skulle nog kolla upp det trodde hon för hon har också det tror hon. Ser ut att vara lite gravid fortfarande. Dock har hon nog inte gått ner de sista kg från graviditeten. Hon gick nog upp mellan 15 och 25 kg tror jag.
Jag gick upp 5 kg, minns inte om jag skrivit om de innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!