Sovit bättre

Skrivet 2011-06-14 Klockan 06:32:42

I natt har jag fått sova bättre. Så skönt. Är nästan utvilad trots att sonen vaknade kl 5... Vädret är svalt och enligt prognosen ska det regna på förmiddagen.

Tar nog en promenad till skolan idag med. Får se hur det blir när vi slutar i eftermiddag. Är själv med sonen ikväll så jag måste tänka på att ha ork att ta hand om honom. Ikväll blir det rester, pasta och köttfärssås från i söndags. Till lunch blir det idag tacos. Och bananer finns redan i skolväskan. Till frukost åt jag idag macka och banan och drack mjölk till.

Känner mig lite duktig när jag går till och från skolan. Synd att jag inte tog mått på benen innan jag började med det bara...

När jag fått sova bättre har jag mycket bättre tålamod med sonen. Jag älskar ju honoom och idag är han på ganska bra humör. Det underlättar också. Han vill gå till dagis redan nu men det är för tidigt så jag har försökt distrahera honom lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!