Svullar helg och nya tag

Skrivet 2011-06-06 Klockan 08:14:01

Jag svullade i helgen... Inte bra men nu är det en ny vecka och slut på svullandet.
Funderar på att gå ut på en promenad med sonen nu på tidiga förmiddagen innan det hinner bli för varmt. Så jag får lite motion idag.. Hade kokat 2 ägg (de jag hade kvar) till frukost. Jag fick ett halvt för sonen ville ha resten. Han älskar ägg, efterfrågade mera nu oxå... Matvrak.. =)  Men han gör av med det oxå.

För första gången i mitt liv (igår) gjorde jag övningen plankan. Läste en artikel på aftonbladet där Olga Rönnberg rekomenderar att man gör den övningen när man har delade magmuskler.
Man skulle börja med 30 sec men jag klarade 15-20 sec bara.
Är man intresserad kan man läsa mera om Olga på hennes blogg http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/

Orkar inte skriva mer om den där killen nu.. men det var asjobbigt igår och jag grät en del.

Åh fy vad plankan är jobbig, körde 20 sec intervall nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!