Nästan nöjd med dagen

Skrivet 2011-06-09 Klockan 15:21:56

Det tog ca 35 minuter hem. Datorn klarade sig bra... Gick och skyddade ryggsäcken med paraplyet.
Är ganska trött i benen o lite skakig. Hungrig nu oxå så de fick bli en shake. Hemma en snabbsväng och lämnar väskan innan jag hämtar sonen.
Fick kommentar om mina bilder, jämföra för ca 1 år sen och nu. Blev glad att någon såg skillnad =)
Idag får sonen rester. Vad jag tar vet jag inte men jag står mig nog tills han somnat o får fixa något då. Blev sugen på en baconpastasås som absolut inte är nyttig. Det var länge sen jag åt det. Men nej nej det får vänta..
Känner mig lite ensam nu idag.. saknar den jag inte längre har kontakt med. Fick ett bra peppningsmail från en vän idag. Var härligt att läsa. Jag vet att jag kommer komma över honom, men det är tufft att vara ensam. Att sakna honom... även om vi inte sågs så mycket. Jag är inte lika ledsen i alla fall och det är skönt. Det har hjälpt att vara i skolan och omge mig av klasskamraterna med.
Jag köpte faktiskt lite godis och åt förut, behövde de kände jag. Försöker att inte ha dåligt samvete.. men egentligen, jag har en smal vän som äter godis och dricker läsk lite då och då, när hon känner för det. Så vida jag inte gör det ofta och mycket så borde det vara oki om jag sköter mig och rör på mig annars.
Jag har pluggat nu ikväll, fått en del gjort faktiskt. En kompletteringsuppgift är klar och jag har påbörjat en fördjupningsuppgift i ett annat ämne. Har kommit 3 sidor långt, vet ej hur långt det ska vara men känns ganska bra än så länge tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!