Vågens resultat

Skrivet 2011-06-03 Klockan 05:50:44

Vågens siffror: 108,1 kg
Veckans restultat: -1,1 kg
Totalt resultat: -12,9 kg

Skulle ha tagit mått men hittar inte måttbandet, sonen har lekt med det och det kan vara vart som helst.
Är nöjd med resultatet, bara 2,1 kg kvar att gå ner så har jag nått -15 kg. =D
Denna vecka har det inte varit svårt att sköta mig faktiskt. Och jag har unnat mig glass 2 dagar, kebab 1 dag. Åt gott i söndags hos mamma med efterrätt.
Känns som jag börjar få grepp om ett bra mattänk faktiskt. Känns så härligt. Jag VET att det bara är denna veckan och att jag ständigt får kämpa för att ha ett bra mattänk men just nu så känns det så här. =)

Sonen väckte mig kl 4.50 idag USCH så tidigt. Somnade sent då jag låg o sms'a..
Idag är det tvättstugan kl 7, lämna sonen kl 8, hem och plugga mellan tvätten. Hämta sonen tidigt och så ska vi handla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!