Vågens siffror

Skrivet 2011-06-16 Klockan 05:35:39

Jag kunde inte stå emot att väga mig idag... Var inte roligt. =(

Vågen visade 109 kg
Resultat 1 vecka +0,6kg
Totalt nedgång -12kg
Har jag verkligen ätit så mycket denna vecka????? Jag vet att jag har druckit en del mjölk, dricker inte lika mycket vatten längre.. Uppenbarligen har jag ätit mer än jag trott, känns som promenaderna har varit i onödan.
Mensen har inte kommit men jag har haft lite ont och trott att den ska komma. Är det det som spökar? Eller är det att jag har ätit för mycket? Jag vet inte... blääääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!