Dagens mat och tankar

Skrivet 2011-05-30 Klockan 19:58:54

Idag har jag ätit 1 chokladshake till frukost + vatten, 1 st dubbel snickers, 1 banan och ½ köttbullemacka till lunch och 1 st dubbel snickers till. Sen till middag blev det thaimat. Jättegott, inte så starkt då jag är ganska känslig för de. Har druckit en del vatten oxå... Nu ikväll blir de nog någon/några frukter. Det suger lite i magen...
Skulle ha låtit bli snickers men jag behövde det tyvärr. Och bara jag inte fortsätter äta godis i veckan så borde det gå bra tycker jag.

Jag längtar tills jag är 2siffrig på vågen!!!!!  Min lärare sa idag igen att hon tycker jag har blivit slankare. Jag vet inte, kanske har bättre hållning...

Leker med tanken på om jag ska gå HELA vägen till skolan imorgon.. Tror det kanske kan ta 40 min. Jag lär vara astrött. Visst ja, jag skulle ha datorn med imorgon oxå. Då blir de tungt... Ja ja, vi får se. Lekt med tanken har jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!