Förkylningar och godis =/

Skrivet 2011-05-26 Klockan 14:45:53

Denna vecka har inte gått så bra... Både jag och sonen blev förkylda i helgen.
Han fick vara hemma halva måndag, tisdag och onsdag från dagis. Jag med från skolan, eller i onsdags var vi en sväng på skolan och fick lite gjort. Idag har jag varit i skolan själv.

Dock jag har inte rört mycket så mig och har ätit en del godis. Det är sååå svårt att klara att stå emot suget när jag mår dåligt och sonen är dålig. Min infektionsastma har bråkat så jag har fått börja ta medicin för det. Men den hjälper. Skönt att slippa behöva gå till VC eller äta kortison.

Jag ska väga mig imorgon, räknar med plus på vågen.

Motion denna vecka... Och då räknar jag inte när vi går till och från dagis eller affären närmaste.
Fredag natt - promenad ca 20 min hem från stan
Lördags - promenad ca 20 min hem från stan
Tisdags - promenad 20 min till köpcentrum och hem sen igen.
Torsdag (idag) - promenad från resecentrum till skolan, ca 15 min

Lite har mina nya skor fått gått iaf. =)
Jag försöker komma på mina magövningar om kvällarna oxå. Även dra in och hålla in magen när jag står lite här och där.

Fyndade på marknadsafton idag, 2 toppar. En i storlek 52/54 (känner mig bekväm i) och en i storlek 44/46. Den lilla fick jag på mig men den sitter åt. Jag vill ner så jag kan ha den storleken i kläder och känna mig bekväm i den.

Funderar på att gå in till stan imorgon när vi ska på studiebesök på förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!