Han hörde av sig nu ikväll. Vi får se hur ...

Skrivet 2011-05-31 Klockan 22:22:11

Han hörde av sig nu ikväll. Vi får se hur de går. Var riktigt hård mot honom o sa att vill han det ska bli något varaktigt o om jag är viktig så ska han agera som det oxå. Känns bra att ha ställt krav nu. Pallar han det o skärper sig så kanske han klarar av mig, det kanske klickar mera mellan oss.. Vi får se. Jag var deppig innan han hörde av sig o fy satan vad jag ville ha något onyttigt då! Men hade inget hemma. Maten idag har varit så där. 3 shakes, 1 banan, 1 glass, rester från igår är vad jag fått i mig. Skulle lagat mat men sonen var vrålhungrig så fick värma rester till honom på studs. Kanske blir det promenad till skolan imorgon med. Beror lite på vädret oxå. Nu ska jag sova.. Go natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!