Jag ska INTE

Skrivet 2011-05-31 Klockan 19:16:03

Det kliar i fingrarna... tankarna snurrar massor. Varför hör han inte av sig??? Vet att han är inne på sidan där vi träffades... Önskar jag bara kunde sluta tänka. Han vet ju vad han går miste om om han mister mig.
Men jag tror att om han bara kunde skärpa sig så skulle de nog kunna bli riktigt bra. Vi är så lika på mycket..
Fast jag ska vara viktig, är någon intresserad av mig så ÄR jag viktig för personen och då skulle han höra av sig. Speciellt efter mitt sista sms.. Hade jag fått ett sånt hade jag definitivt svarat om jag varit intresserad.
*suck*
Jävliga e att han e första killen jag träffat sen jag blev singel.
Men vart f**n hittar man vettiga killar? Och hur vågar man chansa och satsa?????
Jag har ingen tur i kärlek det är ett som är säkert iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!