Nystart och vågens siffror

Skrivet 2011-05-19 Klockan 07:18:04

Oj det var evigheter sen jag skrev här inne. Hade glömt bort bloggen. Men det passar ju bra just nu att jag hittade den igen då jag funderar på att uppta bloggandet lite ang min viktminskning. Men även annat kommer ramla in så klart. Allt som händer i livet påverkar mig och påverkar min ork att kämpa.

Jag är nu ensamstående och singel med en son på ca 1½ år. Mammas lilla gull, han är så härlig. Det är jobbigt till och från också givetvis. Vi är inne i en bra period just nu både han och jag.

Kämpade med vikten i mars men sen tappade jag bort det igen. Har senaste veckorna tagit till mig det lite mer igen. Håller igen på godiset i veckorna. Tillåter mig att äta godis fredag och lördagar men även då lite begränsat.
Väger mig på fredagar, men idag vägde jag mig. Kunde inte hålla mig så då fick de bli vägdag idag.
Ang träning så går jag ibland längre sträcka till skolan och så gör jag magövningar nästan varje dag.

Någon dag ska jag lägga in vågens siffror från i somras och fram till nu.
Men jag startade på 121 någon gång i somras, alltså sommaren 2010.
Idag visade vågen på 109,5 =D
Det är en nedgång på 11,5 kg.
Visserligen är det under lång tid och jag vet att man ska tänka långsiktigt. Men ibland vill jag verkligen gå ner FORT. Samtidigt så tränar jag inte mycket, svårt att hinna med när jag studerar heltid samt har sonen.
Ska erkänna att jag inte blivit så motiverad än heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!