Suget är stort nu

Skrivet 2011-05-30 Klockan 07:10:41

Har sovit dåligt... Sonen vaknade och höll mig vaken mellan 1 och 2 timmar. Han fick till sist välling...
Grubblade massor igår kväll. Pratade lite med en vän på msn. Hon förstod hur jag tänker och håller med. Killen X svarade till slut på mitt sms. Han hade inte glömt att vi pratat om att ses men det hade dragit ut på tiden med sonen. Skrev ett mess tillbaka om att då hör man av sig och jag gjorde klart redan i vintras att det är viktigt för mig. Men det sista svarade han inte ens på. Jaja, får se om han hör av sig igen och vad han säger.
Jag är den jag är och ska vi träffas så måste han acceptera och respektera vad som är viktigt för mig.

Är godissugen nu... vet ju varför. Börjar dagen med en chokladshake. Kom på igår när jag låg i sängen att jag glömt fixa matlåda till idag. *suck*
Har prov i skolan och grupparbete. Är nog bra även om jag helst vill vara hemma och sova o deppa.
Tänk vad det skulle vara skönt att buffa ner sig i soffan under täcke eller filt, slå igång en film, äta onyttigheter och bara vara... MEN det är sånt jag inte ska göra ju. Speciellt för vikten och mitt mående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!