Trött och grubblig

Skrivet 2011-05-29 Klockan 07:23:43

Uppe tidigt idag.. Har sovit dåligt. Vakna mitt i natten och kunde inte somna om på 1-2 timmar. Sen vakna sonen 5.30 tror jag hon var. Men då hann vi äta frukost innan tvätten kl 7.
Kokade ägg till sonen och så tog jag det kalla från igår. Jag tog räkmacka idag med. Så de inte blev förstört. Var gott, inte så mycket lätt majonäs.

Jag är på konstigt humör idag. Det har med att jag har börjat grubbla ang killen jag umgås med ibland.. Vi träffas bara här hemma. Han uppvaktar mig inte direkt och... ja jag vet inte. Får väl ge de lite till tid...

Förkylningen sitter kvar, dock inte i näsan längre utan i halsen. Jag kraxar och har knappt någon röst, det är nu tredje dagen i rad som rösten är knäpp.
Sonens näsa rinner och rinner...

Igår köpte jag chokladkakor billigt, men bara 2 st. Och 1 lämnade jag till syrran så att jag får den nästa vecka. VET att jag inte kommer kunna låta bli den om jag har den hemma nämligen.

Idag är det tvättstugan och sen middag hos mamma som står på schemat. Första är en nödvändighet och andra något roligt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!