Vaken fööör tidigt

Skrivet 2011-05-31 Klockan 06:04:09

Blev idag väckt av sonen 4.30. Han hade kanske somnat om lite till om inte katten låtit massor *suck*
Jag är SÅÅÅ trött, vill inte. Lagade min ryggsäck igår, drog fram symaskinen som inte varit använd på minst 1 år. OM jag ska gå till skolan så måste jag ha datorn i den. Är lite osäker på om min lagning håller men jag hoppas det..

Försöker bestämma mig vad jag ska äta till frukost. Jag äter samma frukost ett bra tag tills jag tröttnar... E lite periodare på så sätt.

Tankarna snurrar ang killen som fortfarande inte hört av sig. Skicka mess till en vän igår och ältade lite. Fick pepp och stöd, precis vad jag behövde. Jag har så svårt med tålamod men jag väntar på att han ska höra av sig. Tycker det är upp till honom att göra det om han bryr sig om mig.
Men det känns som att allt var bra så länge han fick vad han ville men så fort det blev motstånd och jag blev sur.. ja då passade det inte längre. Och ändå skulle det vara på mina villkor denna gången... Yeah right...
Jag som i början av skolan var så nöjd med att vara singel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!