Läkarbesök om nästan 1 vecka

Skrivet 2011-11-12 Klockan 09:09:35

Idag blev det en anorlunda frukost. Havregrynsgröt med äpplemos och mjölk. 1 kokt ägg och 1 kopp te. Äpplemoset kändes väldigt sött. Vet inte vad jag ska kunna ha istället. Provade en gång med skivad banan men det var ingen hit alls. Finns det äpplemos utan tillsatt socker tro? Någon som vet de? Och vart hittar jag det? 

Hade fruktansvärt ont igår eftermiddag. Tog mig knappt hem från affären, hade sonen som gick och 1 påse. Glömde vagnen hemma när jag skulle hämta sonen. När vi väl kommit hem så var sonen snäll, lekte snällt. Dock var jag tvungen att byta blöja då han bajsat och DET var otäckt att behöva lyfta honom. Kunde inte stå rakt ens, så ont hade jag. Tur jag ska till läkaren på fredag om detta. Inte för att just den läkaren kan göra något men kanske kan få en remiss. Jag har ju haft problem sedan sonen föddes för 2 år sen. Får jag komma till kirurgen för bedömning så kommer de ant säga att jag måste gå ner mera i vikt, men då har jag fått en bedömning och vet när jag kan komma tillbaka för att få hjälp. 

Det slutade igår med att sonens pappa kom in och hjälpte till. Sen gick jag o la mig när han åkte vid 20. Somna ganska snabbt som skönt var. Blev väckt kl 4 i morse... Vi gick upp och hade mys i soffan med kuddar och täcken. Sonen somna sen vid 6 och sov 2 timmar. Jag slumrade någon timme, var ganska lagom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!