Morgonträning

Skrivet 2011-11-19 Klockan 10:59:41

Jag sov länge idag, vakna kl 8.30.. skönt! =) 
Började dagen med att titta på Biggest loser och sitta på motionscykeln i 50 min. Givetvis trampade jag oxå, i lugnt tempo då jag inte ätit frukost innan. Peppande och kändes bra. Fortsatte trampa även när det började kännas i musklerna. Hade nog kunnat fortsätta eftersom jag körde på låg intensivitet men behövde kissa och var grymt hungrig. 

Gav mig motivation igår att kunna säga att jag gått ner 18 kg när jag var hos läkaren! 
Köpte lite godis igår, har mer än halva chokladkakan KVAR. För mig är det stort eftersom jag älskar choklad. 

Tittar lite mer på biggest loser. Måste komma igång med städningen snart. För att i em baka.. Har fått förfrågningar vad sonen önskar sig. Det är svårt. Förra året var jättelätt att komma på vad han önskade sig, men inte i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!