Hatar chokladbegäret jag har! Kvällen har ...

Skrivet 2011-10-04 Klockan 22:44:07

Hatar chokladbegäret jag har! Kvällen har varit grymt jobbig. Fick mensen idag och då brukar jag ha begär efter choklad, värre än vanligt. Stod emot att gå till affären och köpa något. Det var väldigt nära. Har nu lagt mig och känner mig ganska ensam, sängen e stor och tom. Gör inte begäret mindre kan jag säga! Måste köpa proteinpulver, har fått tips att man kan göra fluff istället för att äta godis. Värt att testa eftersom jag ändå tänkt börja med lite sånt.. Vet att det gör skillnad om jag lyckas hålla godiset borta i veckorna och i begränsad mängd på helgerna.. Nu försöka sova. God natt



Kommentarer
Postat av: Lina

Skrivet 2011-10-05 Klockan 22:09:21
Modifasts puddingar är rätt bra om man absolut måste unna sig nåt gott då och då. Tror vaniljen var godast (längesen jag testade alla 3) men jordgubb är rätt okej också. Chokladen däremot var inget vidare.

Postat av: Madelene Holmström

Skrivet 2011-10-06 Klockan 00:08:19
Vad går du på för diet? Du kan väl göra grönsaksstavar med dipp?? Om din diet tillåter det, snacks fast på nyttigt vis som får dig att tänka "Nu äter jag något gott som ändå är nyttigt, go me!"

URL: http://madde91.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!