Igår var igår, idag är IDAG

Skrivet 2011-10-06 Klockan 07:30:13

Igår var ingen bra dag. Ensam och deppig typ hela dagen kändes de som... Vet inte om det är hösten, mensen eller nåt annat som spökar. Idag ska jag till skolan. 

Jag har ingen direkt diet, försöker äta nyttigt och med måtta. Jag bantar inte utan gör en livsstilsändring. Är mitt uppe i det. När jag började plugga i januari så kunde jag ALDRIG tänka mig att till skolan. Det var ju superlångt och jobbigt. Började med motionen genom att gå av kollektivtrafiken lite längre ifrån skolan, på så sätt få en lite längre promenad. Och för mig är det bäst att få in motionen i vardagen. Speciellt i början, då jag gick på morgonen och inte hem. Orkade inte ta hand om sonen först i början då. Men nu klarar jag det. Dock är det ju jobbigare så klart. Men det går! Idag är det regn och tråkigt väder, men jag kommer gå till skolan i alla fall. Jag måste ändå gå en bit från bussen och det är ganska smidigt att gå rakt ner till skolan. 

Föll dit igår, åt godis. En hel del. Igår var idag, idag är IDAG. En ny dag att göra bra val...

Har drömt om 2 ex i natt, varför jag drömmer om den ena förstår jag inte då vi inte har någon kontakt alls. Andra var sonens pappa som jag drömde om. Han hade en ny tjej men ändå höll han på och kramades och pussades med mig. Jätteskumt!!!!!

Glömde ju en sak... Jag får vika upp i linningen med en typ av trosor, märkte jag igår när jag tog på dem. Tänkte på det nu i morse att det måste ju innebära att jag minskat i omfång tycker jag.. Häftigt att märka det på kläder =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!