Ny våg

Skrivet 2011-10-03 Klockan 12:56:31

Jag ska gå till Kjell & Co för att köpa mig en ny våg idag tänkte jag. Den jag har är mammas egentligen och den är riktigt gammal. Jag vill ha en som mäter fettet i kroppen. Har läst runt på nätet och inser att den inte alls ger något värde jag kan ta som absolut sanning, men det borde kunna ge mig antydningar om jag minskar i fett. Vilket jag verkligen hoppas att jag gör!!!
Jag vet att jag måste väga mig på båda vågarna för att få fram ev skillnad mellan dem när jag väger mig första gången. Hoppas det inte skiljer så mycket mellan dem bara. Men vi får se. Blir att gå och handla när jag har hämtat sonen. Blir ytterligare prommenader =D Oj oj mina ben kommer vara sååå trötta ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!