Vaken allt för tidigt idag. Sonen vakna 5....

Skrivet 2011-10-18 Klockan 06:17:00

Vaken allt för tidigt idag. Sonen vakna 5.15 idag. Trots att jag somna hyfsat igår så är jag supertrött nu. Gråtig hela tiden nu, ögonen smårinner titt som tätt. Igår åt jag på max på lunchen, valde bort läsken. Istället för chokladkaka köpte jag 2 små halokolor. Sen när sonens pappa köpte mat på pizzerian så tackade jag nej. Var inte så sugen samt att jag hade ätit onyttigt tidigare. Så det var bra gjort igår kväll!! Gick till och från skolan igår med. Totalt 1 timme. Det kändes att jag var på gymmet i lördags samt promenad i söndags. Idag skulle jag gärna ligga kvar i sängen, men det har jag inte tid med. Får vila på torsdag elle nåt. Go morgon, ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!