Ensam kväll

Skrivet 2011-09-25 Klockan 19:59:19

Jag har tråkigt, känner mig mycket ensam... Har inget onyttigt hemma att äta som tur e. Det räcker med att jag ville fika själv tidigare när sonen och hans pappa åkte iväg och skulle fika. Smällde i mig en del då.. =( 
Jag MÅSTE sluta med onyttigheterna, göra det och fortsätta som nu så kommer jag gå ner mera ju. 

Imorgon ska jag gå till skolan, GÅR hela vägen till skolan. Kommer ha med datorn i ryggsäcken så det ger extra träning. Kommer gå hem från skolan oxå. Bra träning! 

Det är tufft ang killen som har figurerat till och från. Han hörde av sig igår via mail.. Förklarade varför han varit av. Tänkte först inte svara men är för väluppfostrad så jag svarade bara kort att han skulle krya på sig. VARFÖR har jag så svårt att släppa helt... Drömmen om vem jag trodde han var är sååå svårt att ge upp. 
Vill så gärna hitta någon men men det kommer väl kanske så småningom. Svårt att ha tålamod bara. 

Jag har i alla fall min stora kärlek - sonen och det är jag väldigt tacksam för!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!