Fått lite hopp om magmusklerna

Skrivet 2011-09-19 Klockan 20:24:45

Har idag varit i skolan, sonens pappa fick vara hemma med honom då han hade feber igår kväll. Ingen feber i morse men när jag kom hem efter sklan så hade han 39,3. Redan vid 17 visade sonen att han ville lägga sig men jag höll på att laga mat då, jag var tvungen att äta även om han inte ville ha något. Men sedan lade vi oss och han sover nu. Jag har också sovit... 

Hade besök igår av en vän, var riktigt roligt. Kom att prata om mina delade magmuskler. Hon kände en tjej som varit på konsultation hos en kirur för separerade magmuskler. Han hade sagt att har man mer än 2 fingrars separation är det inget man kan träna ihop men den tjejen hade sjukdommar som gjorde att operationen inte gick att genomföra. Det fick mig att bestämma mig för att kontakta sjukvården och be om att få en remiss för att få en bedömning. Om kirurgen säger att jag måste ha gått ner 20 kg för att få göra operationen så vet jag och det blir en sporre för mig. Ska ringa imorgon tänkte jag. Men tänker inte sätta klockan utan vi får sova så länge vi kan. 
Som jag sa till vännen igår så påverkar det hela mitt liv när jag får ont av detta. Mitt sätt att ta hand om sonen, sköta skolan och träningen. Blir ju även att när jag fått ont så drar jag mig för att börja träna igen. Det finns väldigt ofta i bakhuvudet. 
Tänk att slippa oroa sig för att få ont, att ha det som innan.. Det vore underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!