Förlåt ev upprepning.. Minns inte om jag s...

Skrivet 2011-09-28 Klockan 22:10:15

Förlåt ev upprepning.. Minns inte om jag skrev detta förut (fatta vad trött jag är!) men totalt på 7 dagar har jag gått 8 (!!!) timmar promenad. WOW vad mycket! Jag e helt slut i benen. Ser fram emot fredag då jag "bara" ska tvätta. Inga promenader planerade då, måste få vila lite oxå ju. Funderar på proteinpulver, ska nog prova det. Ta 1 omgång per dag. Vet ej när jag kan köpa det och vilken sort. Men fick bra länk av en vän där någon hade gjort liknande chokladpudding på sånt pulver. Minns inte mer. Någon intresserad? Kommentera så lägger jag upp länken här. God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!