Fredag morgon

Skrivet 2011-09-16 Klockan 07:04:37

Det blev en mycket tidig kväll igår, vi lade oss redan ca  18.3 men det tog 2 timmar för sonen att somna... Jag somnade väl vid 21 tror jag. Var inte ens uppe och tvättade av sminket. SÅ trött var jag. 

Fick veta att en vän till mig är gravid igen, jättekul för dem. Dock kommer de ha 2 blöjbarn antagligen när bebisen föds... Jag är inte alls missundsam men jag kan inte låta bli att jämföra mitt liv med hennes. Och det borde jag inte göra för jag mår dåligt av det. Hon har jobb, hus, förlovad med sin sambo, 2 barn och tredje på väg. Jag då? Jag är singel, ensamstående förälder, pluggar men vet inte vad som händer efter december... På sätt o vis så kom längtan efter ett barn till, vill i alla fall ha möjligheten. Men men...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vaknade med huvudvärk så i med några värkisar. Ska iväg och träffa tjejerna i gruppen sen. Blir nog en mycket kort dag idag. Vore skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!