Handla hem pulver igen

Skrivet 2011-09-02 Klockan 07:39:44

Jag ska köpa hem pulver igen så jag kan ta till när chokladbegäret sätter in.. Jag MÅSTE bryta detta och jag vet att det har fungerat tidigare. Ska och handla i eftermiddag så då köper jag det.
Jag ska INTE sabba allt jag kämpat för... Jag vill gå ner och må bättre. Få bättre relation till mat och godis, mera normalt tänkande kring mat. Skulle jag gå ner mycket så kan jag ju stanna där jag trivs... Behöver inte tänka mina katastroftankar som jag är duktig på att göra. Har haft en identitetskris, "tänk om jag inte tycker om mig som smalare, vem blir jag osv"
Idag är det fredag. Jag har prov, hade ett prov igår. Tror det igår gick hyffsat men ena frågan missade jag fast jag vet svaret egentligen. Men jag tycker jag har visat annars att jag vet och har verkligen gjort mitt bästa.
Idag är jag mör i kroppen efter flytten i förrgår. Men inte så konstigt.
Snart ska vi gå iväg till dagis och jag sen till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!