Huden känns underbart len nu när jag vakna...

Skrivet 2011-09-15 Klockan 06:38:40

Huden känns underbart len nu när jag vaknade. Kanske lite stram men inte lika stram som med olivolja. Använde aldrig kräm ovanpå.. Fick sova till kl 6 idag då sonen väckte mig. I natt har jag drömt att jag jobbade i en affär, skor tror jag det såldes där. Killar är konstiga. Pratar med en ny lite och han är ganska på, vill träffas snart. Men jag säger att han måste ha tålamod. Samt att han blir lätt kär säger han. Vi får se om vi ses så småningom.. Den andra? Tjaa vi sågs med 2 veckors mellanrum. Jag vet ju att han inte vill ha mig på riktigt men det är svårt att inte höras o inte bry sig. Satan vad jag önskar vi kunde ta bort attraktionen och vara vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!