Jag sover dåligt i natt. Hittills har sone...

Skrivet 2011-09-05 Klockan 01:40:44

Jag sover dåligt i natt. Hittills har sonen själv vaknat men jag ska kolla till honom varannan timme så han inte är medvetslös pga hjärnskakning. Han åkte ner från en köksstol i köket, älskar ju att klättra där. En ren olyckshändelse. Hände ca 17.30 men han har ätit mat efter det. 2 portioner, hade gärna tagit 1 till men maten var slut. Erbjöd macka men så hungrig var han inte. Vi var och handlade söndag eftermiddag och jag stod emot att köpa godis. =) Gick dit och hem, jag fick ont i magen på väg hem. Det är ofta jag får om i magen samtidigt som den låter med det e luft i den, låter på ett visst sätt.. Nu ska jag försöka sova igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!