Mör i kroppen idag. Sonen höll mig vaken c...

Skrivet 2011-09-18 Klockan 08:57:35

Mör i kroppen idag. Sonen höll mig vaken ca 2 timmar i natt. När vi sen sov låg han mot mig så jag skulle hålla om honom. Är riktigt trött nu, vilar en stund. Jag är riktigt kramsjuk idag med känner jag, mkt jobbigt! I natt har jag drömt om ett av paren i familjen. Det visade sig att de försökte få barn men hade mycket svårt. Gick och pratade med tjejen och blev känslosam. Jag grät och sa att jag var så glad att de har varandra för de är så gulliga ihop. Jag vill också ha någon jag är gullig med. Tänker lite på killen jag tidigare nämnt i bloggen. Saknar honom men det är upp till honom att höra av sig om han vill och orkar. Uppenbarligen vill han ju inte ha mig, att träffa mig gör inte hans jobbiga liv lättare. Frågade om han tänkt försvinna men det var inte tanken svarade han. Tror ändå han kommer göra det.. Tills han börjar må lite bättre och hoppas få sig något. Irriterande att jag bryr mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!