Ompysslat mig själv lite

Skrivet 2011-09-14 Klockan 18:58:08

Idag har jag tvättat håret. Hade i balsam, masserade runt i hårbotten och sen lät jag det sitta ett tag. Det sved lite i pannan vid hårfästet men inte annars. Hade i liiite aloe vera gele när det var fuktigt. Lät det självtorka. Det kändes som det blev väldigt rent och ganska bra med volym. Det är kul. Jag kan krama upp lockar i håret när det är blött men de försvinner när det torkar. Jag har kvar lite fall men just lockarna försvinner, lite trist!!

 

Nu har jag precis scrubbat ansiktet. Värmde lite honung och blandade det med strösocker. Tvättade ansiktet och sedan hade i scrubben. Det fick vara kvar ca 5 minuter sedan sköljde jag bort det med kallt vatten, masserade lätt runt sockerkornen. Huden var superlen!!!! Smörjde sedan in med lite mandelolja jag hittade i skåpet, hade glömt att jag hade den. Huden känns inte lika fet som när jag smörjer med olivolja men jag kommer nog få ha på ansiktskräm oxå sedan då jag vet att jag behöver mera fukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!