Tacos ikväll =)

Skrivet 2011-09-02 Klockan 18:33:44

Fy så mina ben kändes idag.. Träningsvärk så det heter duga. Men jag gick till skolan, gjorde prov och gick hem sen igen. Var bara ca 2 timmar mellan promenaderna. Kände mig duktig som ändå gick trots träningsvärk! =)
Jag har köpt hem godis för helgen.. Men även köpt hem pulvret så att jag kan ta det efter helgen. Och de hade sänkt priset på det igen. Först kostade det 179kr, sedan 169kr och sedan upp till 179 kr igen. Men idag kostade det 161kr.
Vi ska äta tacos idag, gottit. Jag tar sallad, gurka, tomat, köttfärs (med tacokrydda i) och riven ost i min tortilla. Brukar bli mätt på bara 1 fylld tortilla.
Köpte ingen läsk till godiset. Jag dricker inte alls ofta läsk... dels är det inte lika gott längre men jag är även rädd för att få så där ont i magen igen. Min mage gillar inte alls kolsyran ibland!
En vän har peppat mig idag och det är så skönt att bli peppad. Behöver det just nu känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!