Tankar på kvällskvisten

Skrivet 2011-09-19 Klockan 22:43:33

Känner mig lite ensam nu ikväll... Saknar någon. 
Låter bli att höra av mig till en viss kille. Jag vill egentligen men samtidigt inte. För jag vet att jag antagligen inte får tillbaka vad jag själv vill ha och då blir jag bara besviken. Han vet vart jag finns om han vill höras av samt att det är han som skrev att han inte hade tänkt försvinna. 

Börjar undra hur jag ska formulera mig för att få en läkartid. Och hur lång väntetiden är på att få komma till läkaren. För det lär ju vara väntetid, sen om denne skickar remiss vidare så lär det ju vara väntetid där med..
Nu börjar det bli billigt med rotfrukter så snart är det dags för en köttgryta. Göra storkok och frysa in. Gott och nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!