dåligt humör

Skrivet 2011-09-20 Klockan 22:18:36

Jag är på ett j*vla humör nu ikväll... Men borde ju bara skita i honom helt o hållet. Tråkigt bara att jag trodde kanske att den vanlig dejt var något i rätt riktining. Men men nu har han inte hört av sig på snart 1 vecka.. Jag blir bara såååå irriterad. Varför kan han inte erkänna för mig och för sig själv att han inte är så intresserad av mig??!!!???? Det är alltid något annat som är viktigare osv. 

Jag borde kanske lägga ner killar ett tag... Har ändå ingen tur. Orkar inte träffa någon och få upp intresset. När jag väl får upp intresset för någon. Det är ju sällan jag får det.. 

Nu duschen och sen sängen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!