Mätdags imorgon

Skrivet 2011-09-22 Klockan 20:10:07

Idag har jag varit och arbetat med grupparbete... Sen slappade jag hemma. Ikväll har jag provat ett recept på tacopaj, här är länken. Fast hade i lite paprika och majs.. Paprika är ju lite nyttigt i alla fall. Det står att receptet är nyttigt, om det stämmer eller inte vet jag inte. Fast använder man färs med låg fetthalt så blir det ju nyttigare. 

Imorgon ska jag gå till en annan klasskamrat och fortsätta med grupparbetet. Blir en bit att gå men bra med motion sägs det ju =)
Jag hoppas få sova ordentligt i natt, sonen väckte mig några gånger natten till idag. Jobbigt...

Imorgon har jag tänkt att jag ska väga och mäta mig, försöka hinna med det. Får gå upp lite tidigare. 

Blev en liten bit paj till och råriven morot. Var hungrig och det var gottit... Nu blir det en film och slöa i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!