Solig söndag

Skrivet 2011-09-25 Klockan 09:03:03

Igår kväll var vi ute på evenemang som anordnas här i stan. Var ute med syrran och så var sonen med så klart. Vi gick hemifrån 15.40 och var hemma ca 19.10. Var tvungen att sitta ner några gånger för magen men vi var uppe på fötterna och gick en hel del. 

Sonen vaknade ca 4 i natt, var vaken i 2 timmar innan han somnade om. Fattar inte varför han gör så ibland. Jobbigt är det.. Det känns i kroppen. Får se om vi går ut på någon promenad eller inte idag. 
Till frukost blev de 1 shake och 1 banan. 

I fredags var jag hos en vän och fick provsmaka proteinpulver. De jag fick smaka var ganska goda. Men jag blir inte klok på om det är bra att dricka sånt eller inte när man går ner i vikt. Fast jag tror, efter vad jag har läst att man kanske ska ta lite sånt om man går ner i vikt och tränar hårdare än vad jag gör. Just för att bibehålla eller hjälpa musklerna att öka lite. Rätt fel? Jag vet inte...

Sonen var mer vild än tam så vi gick in till stan och skulle titta lite. MEN då öppnar stan först kl 12, blev att gå in på ica, köpa färdigmat som värms till lunch och sen gå hem igen. Men vi var ute i 50 min (inkl 5 min i kö på ica).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!