Sovit bra

Skrivet 2011-09-27 Klockan 07:16:25

Jag har fått sova riktigt hyfsat i natt, sonen väckte mig vid 6. Har låtit någon gång i natt... Så helt okej. 
Börjar bli lite småförkyld, gillar jag inte. 

Idag ska jag till skolan igen, ha föreläsning och ev lite grupparbete. Så det blir prommenad dit, ant med datorn i ryggsäcken. Jag har redan gjort plankan 30, 30, 30 klarade jag idag. Darrig och ansträngd idag. 

Igår kväll så tänkte jag att nästa mål finns inom räckhåll. Men jag vet inte vad jag ska ha som belöning... Och ska målet vara -20 eller att komma under 100 kg. Jag behöver börja röra på mig mera, alltså typ träning. Fast jag kanske bara ska börja med att göra mina övningar några gånger i veckan. Och dansa hemma någon låt varannan dag eller liknande. 

När skolan slutar och OM jag inte hittar jobb så tänker jag att jag får ju chansen att åter igen satsa på livsstilsändringen (givetvis förutom att söka jobb så klart). Att äta och röra på mig mera. Det var ju lättare i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!