Veckans vikt

Skrivet 2011-09-23 Klockan 06:55:07

Vågen visade: 105,1 kg
+/- veckan: -0,9 kg
Totalt resultat: -15,9 kg


Jag har gått ner nästan 1 kg sedan sist jag vägde mig. Det som är infört i mitt excelfil i alla fall. Känns kul att vara på rätt spår igen. Jag äter en del godis fortfarande =(  Men äter regelbundet annars, rör på mig också när jag går till skolan och hem. Dricker även shakes, t ex till frukost. Jag blir snabbt mätt när jag äter och hungrig efter ca 2-3 timmar igen. Så magsäcken är ju inte så uttöjd vilket för att jag äter mindre portioner. 
Jag har 4,9 kg kvar att gå ner till att ha gått ner 20 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!