Mör i kroppen

Skrivet 2012-11-28 Klockan 06:06:39

Igår åt jag tre st dubbelbitar jag köpte på väg hem från sjukhuset. Men så på kvällen körde jag armar o axlar. Var lite skakig så jag tog i och gjorde nytta. Satte mig även på motionscykeln sen. Sonen kom o tittade lite "snabbt" sa han o visade med händerna. Då var jag tvungen att prova. Låg på ca 40 km/h i 15 min på lägsta belastning. Jag har aldrig legat så snabbt tidigare!!!! :-D Så jag har fått starkare ben(haha mobilen ville skriva snarkare istället för starkare). Denna vecka har jag burit ryggsäcken på ryggen, blir ju lite träning av det då den väger mellan 6 & 8 kg.

Idag provade jag en ny slags frukost. Gjorde smoothie på kvarg, blåbär, jordgubbar, banan, lite mjölk o en nypa vaniljsocker. Tar tid att vänja sig vid den sträva smaken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!