Här åter igen

Skrivet 2013-08-09 Klockan 09:56:00

Nu e jag här åter igen. Det går inte så bra med min kamp. Idag visade vågen 105,6 kg. Det är dock minskning då jag sist jag vägde mig så visade den 107 kg.

Min mamma ligger inne på sjukhus pga bakterier i blodet. Men hennes blodsocker har varit skyhögt oxå, över 30. Det är INTE alls bra. Och nu inser jag.. jag har kämpat i över 3 år nu. Jag kommer inte vidare själv. Och det går inte att få samtalsstöd. Frågan e om jag klarar det även med det...

I alla fall har jag idag skickat ett mail till min vårdcentral o bett att få en läkartid. Jag vill diskutera remiss till gastric bypass samt kolla upp om jag är i riskzonen eller redan har dåliga värden pga min övervikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!