Haft en bra tisdag

Skrivet 2010-08-17 Klockan 21:14:13

Har haft en bra dag. Vi åkte iväg tidigt till sjukan då jag skulle till barnmorskemot. Mamma mötte upp där så hon hade sonen när jag var inne. Gick bra, tog cellprov oxå.

Sen sov vi båda när vi kom hem. Sonen bökar omkring massor i sängen när han ska sova.. Kan inte koppla av riktigt... Han halvkryper omkring i sängen. Nu ikväll efter ett tag så tog jag upp upp o satt med honom i famnen och vaggade o sjöng. Då slappnade han av bättre märkte jag.

Imorgon e det tvätt.

Messa sonens pappa o skrev att om han ville följa med till BVC så kunde han om han ville sova över imorgon o spara bensin. Fick tillbaka sms då han fråga om han inte skulle sova över ändå...
Jag tror inte vi pratat om det denna veckan svarade jag. Men han gör ju det om han vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!