Hurtfredag

Skrivet 2010-08-20 Klockan 14:07:47

Oj oj vilken början på dagen. Kl 9 gick vi hemifrån. Gick 20 min till närmaste köpcentrat... Handlade o sen gick hem. Vi kom hem kl 11 igen. Snacka om att jag var slut.
Sen skulle vi sova men sonen ville inte så till slut fick han ligga i spjälsängen o leka... För att sen komma över o sova ihop med mig. Nu har vi nyss gått upp. Det känns i benen att jag gick så mycket.
Gjorde av med en hel del pengar men köpte mat och SKOR som jag behövde o dricka till imorgon.

Får nog blir marknaden för oss imorgon... Vore kul att ha någon att gå med förutom sonen... Får se hur de blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!