Grubblerier

Skrivet 2010-06-09 Klockan 20:27:59

Sitter o känner mig ensam... o tankarna snurrar massor.
Brukar inte ens respektive hör av sig och fråga hur man mår osv när man inte är tillsammans en kväll...
Brukar inte pappor som inte träffar sin son en kväll ringa o fråga hur han mår och om allt e bra..

Allt han skicka i mess förut var att han fått sina skattepengar förut...

JAG fick ringa o säga att det var ju kul att han hörde av sig.. Han brukar inte ens ringa de här kvällarna när han e hos sig. Efter pratet i måndag natt så vet jag ändå inte om han e redo att arbeta på att få förhållandet att bli bättre... Känns inte som de idag...

Hade jag haft en vän som berättat allt vad jag tänker o känner.. så vet jag vad jag hade sagt åt henne... MEN det är så j*vla svårt när det gäller en själv... E så rädd att bli ensam. O att bli ensam med sonen..
Vet inte vad jag skulle må bäst av faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!