Chockad är vad jag är!

Skrivet 2011-10-03 Klockan 20:46:15

Jag har fått 23 kommentarer på mitt förra blogginlägg... Jag är helt chockad! Men GLAD så klart... =D
TACK alla som kommenterat, jättekul och känns jättebra med all pepp och stöttning!!!!! 
Är helt slut i huvudet då jag orkar tyvärr inte svara på några kommentarer nu... Har haft en h*vetes kväll med sonen. Sen vi kom hem så var det gnäll, gråt och skrik ca 80% av tiden. Han var övertrött men skulle minsann inte sova ändå. Somnade efter 1 timme... Lämnade en mamma som är helt tom i huvudet, fullständigt tom. 

Maten blev kött, potatisklyftor (egen gjorda), lite sås och grönsaker ur frysen. Tänkte på att ta ganska mycket grönsaker. Men jag såg att jag har kvar ½ paket av ½liters glass i frysen. Jobbigt att jag såg det då jag hade glömt bort det. Kämpar emot att ta det... 

Min stegräknare kom upp över 15 000 steg idag! Det är första gången det har hänt. Men så gick jag fram och tillbaka till skolan. 30 min enkel gångväg. Sen gick vi till köpcentrat och handlade, stog och gick nästan hela tiden då med. Från att vi gick från dagis till att vi kom hem så tog det 1 timme. 
Nu måste jag göra plankan innan jag blir för trött, är jag nästan så jag tvingar mig. Tyckte mig känna när jag låg i sängen nu ikväll att det var mindre stort de hårdare (bråcket?).


Kommentarer
Postat av: fanny.

Skrivet 2011-10-03 Klockan 21:02:26
Man blir så himla glad och motiverad till att blogga när folk faktiskt kommenterar och lämnar ett avtryck i bloggen :)

URL: http://tomblands.blogg.se/

Postat av: t

Skrivet 2011-10-03 Klockan 21:16:13
härlig blogg!

allt bra med dig? :)

URL: http://pinkih.blogg.se/

Postat av: Miss C

Skrivet 2011-10-03 Klockan 22:08:03
Visst är det kul med kommentarer; bevis på att folk läser och bryr sig! Hoppas din livsstilsförändring går bra! Är också i ett försök till förändring sen många år tillbaka. Går sådär.

URL: http://missc.se/

Postat av: Madelene Holmström

Skrivet 2011-10-03 Klockan 23:34:29
Gå med glassförpackningen till soptunnan (UTOMHUS) och släng den med en gång!! :) ..

URL: http://madde91.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!